Teknoloji programlama tarafında, bir süredir ertelenmiş gölgelendirme üzerinde çalışıyoruz, ancak şimdi nihayet kodu oyuna entegre etme zamanı geldi - sanatçılara teknolojiye ve araçlara erişim sağlamak için.
Sonuç olarak, elbette sanatçılar ve tasarımcılar aynı zamanda ellerinde olacak pek çok yeni özellikten de memnunlar - kendi kendine gölgeleme, gerçek ışıklar, yeni gölgelendirici efektleri, HDR, çiçeklenme ve benzerleri dahil olmak üzere gerçek gölgeler. Ama aynı zamanda, mevcut şeylerin ne kadar çok ince ayarına ihtiyaç duyulacağını fark ettiğimiz için saçlarını çekiyorlar.
Her neyse, sonunda son teknoloji bir grafik motoruna sahip olacağız! Tüm bunların düzgün bir şekilde ayarlanmış ve dengelenmiş ekran görüntülerini göstermeye başlamamız sadece birkaç hafta daha alacak, hepsi sahnede aynı anda beklendiği gibi çalışıyor...
Bugün için, burada gölgelerin oyuna girmeye başladığına dair küçük bir teaser var. Bu çekimlerde yalnızca kamyonların gölgeleri etkindir. Neyse ki, yeni teknoloji oldukça akıllı; Performans söz konusu olduğunda sahnedeki tüm nesnelerin nispeten ucuza gölge oluşturmasına izin verecek, böylece sahneler orta sınıf donanımlarda bile muhteşem görünecek. Bu sahnenin herhangi bir yeni bitki örtüsü içermediğini veya daha önce bahsettiğimiz bazı şeyleri içermediğini fark edeceksiniz - bu tam olarak insanların paralel olarak üzerinde çalıştığı birçok özelliğin artık sadece izole araştırma ve geliştirme alt projeleri olarak değil, aynı anda birlikte çalışacak şekilde bitirilmesi, entegre edilmesi ve ayarlanması gerekiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder