Karakteristik görsel özelliklere dikkat etmeye çalıştığımızı fark edeceksiniz, ancak kaçınılmaz olarak taviz vermek zorunda kalıyoruz. Modele yüz binlerce üçgen atmayı göze alamayız, daha düşük özellikli bilgisayarlarda bile oyunda makul kare hızında çalıştığından emin olmamız gerekiyor. Her zaman yüksek kaliteli referans materyaline açız, bu bizim için başka bir engeldir. Orijinal araçların teknik planlarını veya en azından makul ölçekli şematik görüntülerini elde etmek oldukça nadirdir. Tüm mod yapımcıları, sadece fotoğraflardan çalışmanın ne kadar zor olabileceğini doğrulayabilir.
Bu model elbette ya da belki de sonunda Euro Truck Simulator 2'ye _may_ yazsak iyi olur. İfadelerimizi güvenli bir şekilde formüle etmemiz gerekiyor - böylece oyun nihayet piyasaya sürüldüğünde hayal kırıklığı için daha az potansiyel var. Blogumuzda gördüğünüz tüm geliştirme görselleri hala nihai onaylara tabidir ve lütfen bunların hiçbirinin oyunda görünmesinin garanti edildiğini kabul etmeyin. Özellikle kamyonlarda bu son derece hassas bir konudur. Tıpkı önceki oyunlarımızda olduğu gibi, üzerinde haftalarca ve aylarca çalıştığımız materyaller olabilir ve bu materyaller bizi güvenli yasal bölgede tutmak için oyunun son sürümünden çıkarılabilir. Kamyon üreticilerinin milyarlarca dolarlık bir işi olduğuna, markalarının değerin büyük bir parçası olduğuna ve markalarını ve kamu imajını şiddetle koruduklarına saygı duymamız gerekiyor. Çok uğraşıyoruz ancak markaların etrafına örülen duvarların nüfuz edemeyecek kadar kalın olabileceği durumlar olabilir.
(tam boyutlu görünümü elde etmek için resimlere tıklayın)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder