American Truck Simulator Güncelleme 1.32 Açık Beta
American Truck Simulator Güncelleme 1.32'nin açık betası şu anda mevcut ve ETS2'nin bir hafta önce aldığı eklemelerin çoğunu ve ayrıca ATS'ye özgü bazı bonusları getiriyor.
ÖNEMLİ: Oyundaki büyük değişikliklerin kapsamı ve ölçeği nedeniyle, mümkün olduğunca fazla geri bildirim almak için bu açık betayı, geliştirme döngüsünde normalden daha erken bir zamanda toplulukla paylaşıyoruz. Hala üzerinde çalıştığımız bilinen küçük sorunlar var ve keşfetmemize yardımcı olacağınızı umduğumuz daha da büyük hatalar gizlenmiş olabilir. İstikrarsız ve cilasız bir betanın riskinin ve olası hayal kırıklığının sizin için buna değer olduğunu düşünüyorsanız, testten yorulmanız durumunda 1.31'e geri dönmenin güvenli bir yolunu bulmak için oyuncu profilinizi yedeklediğinizden emin olun. Kapsamlı veri formatı ve mantık değişiklikleri nedeniyle birçok mod bozulmuş olabilir. Erken bir açık beta, mod yazarlarına gerekli değişiklikleri hemen yapmaya başlama şansı verir, ancak şu anda test etmek için, işlerin yürümesi için çoğu modu devre dışı bırakmanız gerekebilir.
Feragatnameyi aradan çıkardıktan sonra, bu açık betanın farklı unsurlarına odaklanalım.
Blogu düzenli olarak okuyanlar, 1.32'de gelen en büyük eklemenin treyler sahipliği olduğunu zaten biliyorlar. Böylece tüm ATS oyuncuları artık fragmanlarını satın alabilir, ayarlayabilir ve boyayabilir. ABD'de yasalar ve kurallar Avrupa'dakinden biraz farklı olduğu için, treyler ayarlama seçeneklerine Uzun/Geniş araçlar ve Büyük Yük afişlerini kullanma seçeneğini ekledik. Römorkları yalnızca kendiniz için kullanmak istiyorsanız kilitlemeyi unutmayın, çünkü çalışanlarınız da denemeye karar verebilir!
ETS2'de olduğu gibi, römorkların bir kısmı atıldı ve yeniden tasarlandı, geri kalanı ise römork mülkiyeti için ayarlandı. Bu sadece ilk aşama, çünkü geliştirme hala devam ediyor ve en az birkaç ay daha sıkı çalışma devam edecek. Ancak, fragman sahipliğinin gerçek durumu, zaten :) olan bu yeni oyuncaklarla oynamanıza izin vermemize izin verdiğinde sizi nihai sonuç için bekletmek istemedik.
Fragman sahipliğiyle birlikte, oyunun merkezi "masaüstü" ana menüsü aracılığıyla yeni işlevlere erişmek için "simgeler" ekleme ihtiyacı ortaya çıktı, bu nedenle kullanıcı arayüzü ekranını yeniden düzenledik. Muhtemelen şu anda ekranın sağ tarafında üç küçük widget yerine iki büyük widget olduğunu fark edeceksiniz. Ayrıca, treyler yönetimi için yeni ekranlar eklendi ve yeni özelliği işlemek için bazı şirket yönetim ekranlarının değiştirilmesi gerekiyordu.
Bir sonraki ekleme, haritada değişiklikler getiriyor. ATS harita tasarım ekibi, haritadaki bazı boşlukların doldurulmayı hak ettiğini, önceki bazı çalışmaların ise yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini düşündü. Bu güncellemede, ATS üç yeni yol alıyor: US-550 - Albuquerque'den Bloomfield'a (Farmington), Yuma'dan Quartzsite'ye (Ehrenberg) US-95 ve I-10 ve US-60'ı birbirine bağlayan US-191. Ayrıca, I-5 ve I-80'in kesişimi yere yıkıldı ve tamamen sıfırdan inşa edildi.
US-191'de, yeni eklenen küçük Clifton şehrinin hemen yanında, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en büyük bakır madeni olan Morenci Madeni'ni keşfedeceksiniz. Kesinlikle ziyaret etmek için iyi bir yer, çünkü yeni bir kargo iskelesi de var!
Diğer değişikliklere gelince, yeni ATS güncelleme, AI kamyonlarına treyler kabloları getiriyor ve yeni bir kısıtlama getiriyor - uzun treylerler (53 fit – mafsaldan arka aksa 40+ fit) artık Kaliforniya'da yasak. Ayrıca topluluğun daha küçük dileklerinden biri – park freni artık varsayılan olarak devre dışı; Bu işlevi beğenenlerin oyun seçeneklerinde tekrar açması gerekiyor.
Render optimizasyonu ile ilgili olarak kodda ve verilerde çeşitli değişiklikler yapıldı ve bazı senaryolarda çok güzel kare hızı iyileştirmeleri getirmiş gibi görünüyor. Ancak deneyim değişebileceğinden, sizinkini bizimle paylaşın lütfen. Göze çarpan FPS değişiklikleriyle ilgili geri bildirimlerinizle gerçekten ilgileniyoruz.
Bu yüzden tüm yeni eklemelerin tadını çıkarın, ancak lütfen unutmayın: Bu yalnızca açık bir beta, kararlı bir genel sürüm değil - bu nedenle hatalar, kararsızlık ve karışıklıklarla karşılaşabilirsiniz. Güncellemenin büyüklüğü nedeniyle bu sefer her zamankinden daha fazla. Son sürümü beklemek istiyorsanız tamamen sorun değil. Ancak, oraya daha hızlı ilerlememize yardımcı olmakla ilgileniyorsanız, forumumuzdaki tüm geri bildirimleriniz ve bu bölümdeki hata raporlarınız için teşekkür ederiz.
Açık betaya katılmak isterseniz, bu sürümü Steam'deki public_beta dalında bulabilirsiniz. Buna erişme yöntemi şu şekildedir: Steam istemcisi → KÜTÜPHANE → American Truck Simulator → Özellikleri → Betalar sekmesine sağ tıklayın → public_beta → 1.32 genel beta. Şifre gerekmez.
DEĞIŞIKLIK GÜNLÜĞÜ:
ÖNEMLİ: Oyundaki büyük değişikliklerin kapsamı ve ölçeği nedeniyle, mümkün olduğunca fazla geri bildirim almak için bu açık betayı, geliştirme döngüsünde normalden daha erken bir zamanda toplulukla paylaşıyoruz. Hala üzerinde çalıştığımız bilinen küçük sorunlar var ve keşfetmemize yardımcı olacağınızı umduğumuz daha da büyük hatalar gizlenmiş olabilir. İstikrarsız ve cilasız bir betanın riskinin ve olası hayal kırıklığının sizin için buna değer olduğunu düşünüyorsanız, testten yorulmanız durumunda 1.31'e geri dönmenin güvenli bir yolunu bulmak için oyuncu profilinizi yedeklediğinizden emin olun. Kapsamlı veri formatı ve mantık değişiklikleri nedeniyle birçok mod bozulmuş olabilir. Erken bir açık beta, mod yazarlarına gerekli değişiklikleri hemen yapmaya başlama şansı verir, ancak şu anda test etmek için, işlerin yürümesi için çoğu modu devre dışı bırakmanız gerekebilir.
Feragatnameyi aradan çıkardıktan sonra, bu açık betanın farklı unsurlarına odaklanalım.
Blogu düzenli olarak okuyanlar, 1.32'de gelen en büyük eklemenin treyler sahipliği olduğunu zaten biliyorlar. Böylece tüm ATS oyuncuları artık fragmanlarını satın alabilir, ayarlayabilir ve boyayabilir. ABD'de yasalar ve kurallar Avrupa'dakinden biraz farklı olduğu için, treyler ayarlama seçeneklerine Uzun/Geniş araçlar ve Büyük Yük afişlerini kullanma seçeneğini ekledik. Römorkları yalnızca kendiniz için kullanmak istiyorsanız kilitlemeyi unutmayın, çünkü çalışanlarınız da denemeye karar verebilir!
ETS2'de olduğu gibi, römorkların bir kısmı atıldı ve yeniden tasarlandı, geri kalanı ise römork mülkiyeti için ayarlandı. Bu sadece ilk aşama, çünkü geliştirme hala devam ediyor ve en az birkaç ay daha sıkı çalışma devam edecek. Ancak, fragman sahipliğinin gerçek durumu, zaten :) olan bu yeni oyuncaklarla oynamanıza izin vermemize izin verdiğinde sizi nihai sonuç için bekletmek istemedik.
Fragman sahipliğiyle birlikte, oyunun merkezi "masaüstü" ana menüsü aracılığıyla yeni işlevlere erişmek için "simgeler" ekleme ihtiyacı ortaya çıktı, bu nedenle kullanıcı arayüzü ekranını yeniden düzenledik. Muhtemelen şu anda ekranın sağ tarafında üç küçük widget yerine iki büyük widget olduğunu fark edeceksiniz. Ayrıca, treyler yönetimi için yeni ekranlar eklendi ve yeni özelliği işlemek için bazı şirket yönetim ekranlarının değiştirilmesi gerekiyordu.
Bir sonraki ekleme, haritada değişiklikler getiriyor. ATS harita tasarım ekibi, haritadaki bazı boşlukların doldurulmayı hak ettiğini, önceki bazı çalışmaların ise yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini düşündü. Bu güncellemede, ATS üç yeni yol alıyor: US-550 - Albuquerque'den Bloomfield'a (Farmington), Yuma'dan Quartzsite'ye (Ehrenberg) US-95 ve I-10 ve US-60'ı birbirine bağlayan US-191. Ayrıca, I-5 ve I-80'in kesişimi yere yıkıldı ve tamamen sıfırdan inşa edildi.
US-191'de, yeni eklenen küçük Clifton şehrinin hemen yanında, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en büyük bakır madeni olan Morenci Madeni'ni keşfedeceksiniz. Kesinlikle ziyaret etmek için iyi bir yer, çünkü yeni bir kargo iskelesi de var!
Diğer değişikliklere gelince, yeni ATS güncelleme, AI kamyonlarına treyler kabloları getiriyor ve yeni bir kısıtlama getiriyor - uzun treylerler (53 fit – mafsaldan arka aksa 40+ fit) artık Kaliforniya'da yasak. Ayrıca topluluğun daha küçük dileklerinden biri – park freni artık varsayılan olarak devre dışı; Bu işlevi beğenenlerin oyun seçeneklerinde tekrar açması gerekiyor.
Render optimizasyonu ile ilgili olarak kodda ve verilerde çeşitli değişiklikler yapıldı ve bazı senaryolarda çok güzel kare hızı iyileştirmeleri getirmiş gibi görünüyor. Ancak deneyim değişebileceğinden, sizinkini bizimle paylaşın lütfen. Göze çarpan FPS değişiklikleriyle ilgili geri bildirimlerinizle gerçekten ilgileniyoruz.
Bu yüzden tüm yeni eklemelerin tadını çıkarın, ancak lütfen unutmayın: Bu yalnızca açık bir beta, kararlı bir genel sürüm değil - bu nedenle hatalar, kararsızlık ve karışıklıklarla karşılaşabilirsiniz. Güncellemenin büyüklüğü nedeniyle bu sefer her zamankinden daha fazla. Son sürümü beklemek istiyorsanız tamamen sorun değil. Ancak, oraya daha hızlı ilerlememize yardımcı olmakla ilgileniyorsanız, forumumuzdaki tüm geri bildirimleriniz ve bu bölümdeki hata raporlarınız için teşekkür ederiz.
Açık betaya katılmak isterseniz, bu sürümü Steam'deki public_beta dalında bulabilirsiniz. Buna erişme yöntemi şu şekildedir: Steam istemcisi → KÜTÜPHANE → American Truck Simulator → Özellikleri → Betalar sekmesine sağ tıklayın → public_beta → 1.32 genel beta. Şifre gerekmez.
DEĞIŞIKLIK GÜNLÜĞÜ:
- Römork sahipliği (daha fazla oku)
- Büyük kullanıcı arayüzü değişiklikleri (Ana menü, Şirket Yönetimi ekranları, Bayilikler vb.)
- İş filtrelerinin yeniden tasarımı
- Eski römorkların bir kısmı atıldı ve yeniden tasarlandı
- Eklenen yeni yollar: US-550 (NM), US-95 (AZ), US-191 (AZ), Clifton şehri (AZ)
- Birkaç yer yeniden yapıldı ve yeniden tasarlandı (örneğin I5-I80 kavşağı)
- AI araçlarında güç/hava hatları (isteğe bağlı)
- Render hızlandırma
- Otomatik park freni seçeneği - varsayılan olarak devre dışıdır
- Uzun 53 ft römorklar (mafsaldan arka aksa kadar 40+ fit) Kaliforniya'da yasaktır
MOD UYARISI:
- Tamamen yeniden tasarlanan treyler-kargo mantığı (kargo verileri, treyler verileri, ekonomi vb.). Çoğu modun yetişmesi için biraz çalışmaya ihtiyacı olacak!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder