ATAUZU Öne Çıkan Yayın

27 Mayıs 2025 / Ücretsiz İçerik Güncellemesi #2 ve Yama 1.9 şimdi çıktı!

Farming Simulator 25 için ücretsiz İçerik Güncellemesi #2'yi yayınladık. Yama 1.9 dahil! Yeni makineler ve çeşitli iyileştirmeler edinin...

25 Aralık 2024 Çarşamba

20 Kasım 2015 Cuma

Paralel İşler
: Kamyon Dünyası Kavramını Tanıtıyoruz Zaman

Tebrikler! Bugün, yaklaşan Euro Truck Simulator 2 Güncelleme 1.22 ile ilgili tasarım odaklı bir konuyu ele almak istiyoruz.

Birkaç tur özel beta testi ve düzeltmeden sonra, güncellemenin ilk Açık Beta'sını Steam'de yayınlamaya yaklaşıyoruz. Beta'nın yayınlanmasıyla birlikte, World of Trucks'ta Sözleşmeler özelliğini kullanıma sunacağız (blogumuzda daha önce ele alındığı gibi).

Oyunun yeni sürümünü çalıştırdığınızda, ana kullanıcı arayüzü "masaüstü" ekranında küçük bir değişiklik yaptığımızı göreceksiniz. Ekranın üst kısmında bulunan ve size mevcut görevinizle ilgili bilgileri gösteren öğe olan iş bilgisi widget'ını yeniden tasarladık.

World of Trucks Sözleşmelerinin eklenmesiyle, artık oyuncuya bu şekilde alınan işlerin yanı sıra standart oyun ekonomisi tarafından sağlanan normal Navlun Piyasası veya Hızlı İşler hakkında yeterli bilgi sağlamamız gerekiyor.

Aslında, oyuncuya her iki tür iş de paralel olarak atanabilir. Yeni Sözleşmeler aslında "çevrimiçi" olarak gerçekleşiyor - oyun, sistemi her oyuncunun araç konumu ve durumu hakkında güncellemek için arka uç sunucularla sık sık iletişim kuruyor. Yine de ağ bağlantıları sallantılı olabilir ve oyuncu ayrıca gerçek zamanlı olarak iki saat süren bir teslimata kolayca ara verebilmelidir, bu nedenle bir Sözleşmeyi kesintiye uğratma (oyuncunun ilerlemesini kaydetme) ve daha sonra devam ettirme yeteneğine ihtiyacımız var. Ancak ertesi gün, oyuncu çevrimdışı olabilir veya Sözleşme işine devam etmeden önce hızlı bir normal teslimata gitmeye karar verebilir. Bu nedenle, prensip olarak, iki eşzamanlı iş ataması olabileceğinden emin olmamız gerekir.

Sözleşmelerle (ve daha karmaşık özelliklere doğru ilk adım oldukları gerçeğiyle), yeni bir oyun tasarımı zorluğuyla da karşı karşıya kaldık - oyundaki zaman kavramı. Şu an itibariyle, hızlandırılmış Oyun Süresine alışmıştınız (bazen oyunda G.T. olarak kısaltılır). Bu, standart oyun günü döngüsü için kullanılan saattir ve 24 oyun saati yaklaşık 72 gerçek dakika sürecek şekilde hızlandırılmıştır. Normal oyunda zamanın akışını değiştirmeyeceğiz, ancak Sözleşmeler için yeni bir saat tanıtacağız - World of Trucks Saati (oyunda "WOTR Zamanı" veya "W.T." olarak kısaltılmış olarak görebilirsiniz).
World of Trucks Time, 24 saatin tamamlanmasının gerçek 24 saatten daha az sürmediği gerçek dünyadaki bir "saat" olan Koordineli Evrensel Zaman'a dayanmaktadır. Bunu, World of Trucks'ın tüm özelliklerini senkronize etmek için kullanıyoruz - işler, gelecekteki ekonomi ve oyuncu etkileşimleri ve yaklaşan çevrimiçi etkinlikler. Sunucuların dahili olarak kullandığı şey budur, ancak teslimat tarihlerinin ne olduğunu anlayabilmeleri için oyuncular için de görünür hale getirmeye karar verdik. Böylece ilk World of Trucks Sözleşmenizi yaparken hemen World of Trucks Time ile karşılaşacaksınız.

Tüm World of Trucks işleri, tamamlanması için yalnızca WOTR Zaman sınırına dayalı olacaktır. Şu anda beta sırasında, sunucu altyapımızı stres testine tabi tutarken ve olası hataları çözerken, işin tamamlanması için WOTR Süresi herhangi bir iş için yalnızca birkaç saate sabitlenecek. Sunucuların yük altında bile amaçlandığı gibi çalıştığını hissettiğimizde, izleme hassasiyetini daha da artıracağız ve ayrıca gelişmiş oyun deneyimi için daha geniş bir zaman sınırı aralığına sahip Sözleşmelerimiz olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder