ATAUZU Öne Çıkan Yayın

27 Mayıs 2025 / Ücretsiz İçerik Güncellemesi #2 ve Yama 1.9 şimdi çıktı!

Farming Simulator 25 için ücretsiz İçerik Güncellemesi #2'yi yayınladık. Yama 1.9 dahil! Yeni makineler ve çeşitli iyileştirmeler edinin...

25 Aralık 2024 Çarşamba

15 Ekim 2015 Perşembe

Römork bırakma yeniden tasarımı

Bugün, American Truck Simulator ile tanıtmak üzere olduğumuz, teslimat için varış noktasına römorkları bırakmak için farklı bir yaklaşımdan bahsetmek istiyoruz.

Daha fazla çeşitlilik istedik ve bunu gerçek dünyadaki duruma benzer bir şekilde uyguladık. Varış noktasına vardığınızda, kapının aktivasyon noktasında durmanız beklenir (tıpkı Navlun Pazarı'nda kargo alırken yaptığınız gibi). Bu, sürücünün bu durumda boşaltma için belirli bir nokta veya bölme hakkında talimat almak için sevk memuru veya kapı bekçisi ile yapacağı diyaloğu taklit eder.

Beta testinden çok sayıda geri bildirim aldığımız için özellik hala geliştirilme aşamasındadır, ancak yukarıda şu anda denediğimiz olası - çok şematik - bir kullanıcı arayüzü sunumunu görebilirsiniz. (Şimdiye kadar aldığımız geri bildirimler bize, önümüzdeki zorluk türü hakkında daha net olmamız gerektiğini söylüyor, bu yüzden kullanıcı arayüzünü hala iyileştirebiliriz.)

American Truck Simulator'da, kargo terminallerinin çoğu, römorkları bırakmak için birkaç alternatif nokta içerecek şekilde tasarlanmıştır. Bazılarına manevra yapmak daha kolay, bazılarına daha zordur. Oyun, daha zor noktalardan birini rastgele seçecek ve bu, bu özel teslimat sırasında römorku bırakmanızın istendiği nokta olacaktır. Ancak, bu zorluğa hazır hissetmeyen sürücüler için bir geri çekilme noktası da sunulacak (ve ayrıca, ETS2'de herhangi bir zamanda mümkün olduğu gibi, römorku park etme ihtiyacını herhangi bir şekilde atlama teklifi de olacak). Ayrıca, kamyonu ve treyleri belirli bir yere park etmek için gereken manevraların zorluğuna bağlı olarak değişen DP ödülleri de olacak.

Bu eklenen çeşitliliğin hayranlarımız tarafından takdir edileceğine inanıyoruz, ETS2'de sahip olduğumuz teslimatların monotonluğunu kıran oyun içinde bir tür mini oyun. Aslında, ATS'den bu konuda olumlu geri bildirimler alırsak, zaman içinde mevcut Euro Truck Simulator 2 kargo depolarımızı tekrar ziyaret etmek ve treyler bırakma için daha fazla yer sağlamak istiyoruz.

Üzerinize daha fazla kullanıcı arayüzü penceresinin açılmasından ve oyun boyunca "akışınızı" bozmasından yana değilseniz, tercihinizi orada belirlemek için Oynanış Seçeneklerinde yeni bir giriş olacak - ister her zaman daha karmaşık mücadeleyi üstlenmeyi tercih edin - şirketin "gerçekten" istediği yerde - ya da çoğunlukla en kolay yedek boşaltma noktalarına razı olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder