Her şey Lastikler/Lastikler ile ilgili
Bugün, yaklaşan Euro Truck Simulator 2 güncellemesi 1.22 ile bekleyebileceğiniz özelliklerden birini tanıtmak istiyoruz - Lastik sınıfları. Daha önceki bloglarımızdan birinde bunu araştırdığımızdan daha önce bahsetmiştik. Sonunda meyvesini verdiği için mutluyuz.
Gerçek Avrupa düzenlemelerinden ilham alarak, gerçekliği oyunumuza uyacak şekilde uyarlamaya çalıştık. Tüm lastikler artık üç parametreye göre derecelendiriliyor: yakıt verimliliği, ıslak zeminde yol tutuş ve gürültü seviyeleri. Oyun, lastik özelliklerini dikkate alır, bu nedenle gerçek hayattaki lastik sınıfları oyun içi davranışlarla uyumludur. Tabii ki, uzun aşınma veya hasar nedeniyle lastik kalitesi düşebilir.
Artık farklı lastik ebatlarını da destekleyeceğiz. Orijinal oyunda, bir lastiğe (o zamanlar aslında tüm jant) sadece adıyla atıfta bulunuyorduk. Şimdi simülasyonu, alternatif lastik boyutları için destek içerecek şekilde zenginleştiriyoruz, böylece boyut adlandırma kuralına ekleniyor.
Lastikleri tekrar gözden geçirirken, tuning ve modlama topluluğunda gördüğümüz şey olan lastik renklendirmesi için destek eklemenin harika olacağını düşündük. Stok lastikler elbette sadece standart kauçuk görünümüne sahiptir, ancak ek ayar etkisi için, bir lastiğin belirlenmiş parçalarının rengi (üretici adları veya logoları gibi) değiştirilebilir. Oyun içi destek oldukça rahattır ve rahat bir renk seçici widget'ı ile belirli bir rengi seçmenize olanak tanır.
Bu özelliğin dahili test aşamasına girmek üzereyiz. Her zamanki gibi, son sürümden önce, topluluk QA'sı konusunda bize yardımcı olmaya hazır olanlarınız veya mümkün olan en kısa sürede yeni özellikleri deneyimlemek için sabırsızlananlarınız için bir tur Steam açık betası bekleyebilirsiniz.
Oh, ayrıca lastik seçiminizi büyük ölçüde genişletecek yeni bir orijinal üretici markalı DLC ;) de geliyor.
Gerçek Avrupa düzenlemelerinden ilham alarak, gerçekliği oyunumuza uyacak şekilde uyarlamaya çalıştık. Tüm lastikler artık üç parametreye göre derecelendiriliyor: yakıt verimliliği, ıslak zeminde yol tutuş ve gürültü seviyeleri. Oyun, lastik özelliklerini dikkate alır, bu nedenle gerçek hayattaki lastik sınıfları oyun içi davranışlarla uyumludur. Tabii ki, uzun aşınma veya hasar nedeniyle lastik kalitesi düşebilir.
Artık farklı lastik ebatlarını da destekleyeceğiz. Orijinal oyunda, bir lastiğe (o zamanlar aslında tüm jant) sadece adıyla atıfta bulunuyorduk. Şimdi simülasyonu, alternatif lastik boyutları için destek içerecek şekilde zenginleştiriyoruz, böylece boyut adlandırma kuralına ekleniyor.
Lastikleri tekrar gözden geçirirken, tuning ve modlama topluluğunda gördüğümüz şey olan lastik renklendirmesi için destek eklemenin harika olacağını düşündük. Stok lastikler elbette sadece standart kauçuk görünümüne sahiptir, ancak ek ayar etkisi için, bir lastiğin belirlenmiş parçalarının rengi (üretici adları veya logoları gibi) değiştirilebilir. Oyun içi destek oldukça rahattır ve rahat bir renk seçici widget'ı ile belirli bir rengi seçmenize olanak tanır.
Bu özelliğin dahili test aşamasına girmek üzereyiz. Her zamanki gibi, son sürümden önce, topluluk QA'sı konusunda bize yardımcı olmaya hazır olanlarınız veya mümkün olan en kısa sürede yeni özellikleri deneyimlemek için sabırsızlananlarınız için bir tur Steam açık betası bekleyebilirsiniz.
Oh, ayrıca lastik seçiminizi büyük ölçüde genişletecek yeni bir orijinal üretici markalı DLC ;) de geliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder