1.14 American Truck Simulator'da güncelleme haberleri ve
çöl boyunca
çöl boyunca
Euro Truck Simulator 2 ekibi, ETS2 1.14 Güncellemesini tamamlamak için çok çalışıyor. Bu büyük güncellemenin stabilizasyonu birkaç haftadır odak noktamızdı.
Geliştirme ekibinin uzun vadeli görevi çok zorludur. Oyunu piyasaya sürüldükten iki tam yıl sonra hata düzeltmeleriyle sadece "yama" etmiyoruz. Her iki ayda bir size önemli iyileştirmeler sunmaya kararlıyız. Bu yüzden yeni oyun sürümü sürümlerini "yamalar" yerine "güncellemeler" olarak adlandırmayı tercih ediyoruz.
Her güncelleme sürümü için, oyun verileri ve kaynak kodunun kararlı ve mümkün olduğunca hatasız bir kombinasyonuna sahip olduğumuz bir ana ulaşmamız gerekiyor. Ekibimiz paralel olarak 10+ ana özellik üzerinde çalışabilir, ancak belirli bir oyun güncellemesi için genellikle bunlardan sadece iki veya üçünün yayınlanacak kadar olgun olduğuna karar veririz. Geri kalanının hazır olana kadar halkın gözünden gizli kalması gerekiyor. Bununla birlikte, bir güncelleme için seçilen belirli özelliklerin sonlandırılması, hata düzeltilmesi ve cilalanması ve paralel olarak "gelecekteki şeyler" üzerinde çalışma öncelikleri oldukça çelişkilidir ve aynı anda ve aynı varlık veritabanı ve oyun kaynak kodu içinde takip edilmesi gerçekten zordur. Bir güncelleme yayınlamak için, yeni hataların ortaya çıkma tehlikesini en aza indirmek için ideal olarak her şey "donma" modunda olmalıdır. Ancak "dondurma" ilerlemenin düşmanıdır - genellikle yarım yıl veya daha fazla özel zaman gerektiren ana özelliklerde veya optimizasyonlarda iyi bir ilerleme görmek istiyorsak, "gelecekteki şeyler" üzerinde çok uzun süre çalışmayı bırakamayız.
Hem kısa vadeli artımlı iyileştirmelere hem de uzun vadeli "büyük resim" evrimine odaklanmaya çalışan bu soruna hala ideal bir çözüm bulamadık. Zaman zaman geliştirici ekip için sinir bozucu olabilir ve oyun güncellemeleri için daha uzun süre beklemeniz gerektiğinden siz oyuncular için de sinir bozucu olabilir. Ancak elimizden geleni yapıyoruz ve SCS Software'in laboratuvarlarından gelen gelecekteki güncellemeler ve sürümler dizisinin biraz hayal kırıklığını haklı çıkaracağını umuyoruz.
;)
Her neyse, ETS2 için 1.14 güncellemesinin herkese açık beta sürümünü yayınlamaya çok yakın olduğumuzu hissediyoruz! Bunu, önceki genel betalarda olduğu gibi Steam'in arka ucunun yardımıyla yapacağız. Herkese açık bir beta sürümünden gelen geri bildirim döngüsü, resmi bir sürümden önceki son aşamalarda gerçekten çok kullanışlıdır. Belirli bir çıkış tarihi için söz vermek istemeyiz, ancak hedefimiz "haftalar" yerine "günler".
Daha önce blogda bahsettiğimiz yeni ETS2 güncelleme 1.14 özelliklerini kaçırdıysanız, bunlar arasında tag-lift kamyon aksları ve son olarak yeni DAF Euro 6 kamyon yer alıyor.
Bu arada, American Truck Simulator ekibi asla çalışmayı bırakmıyor. Blogdaki projelerine yeterince dikkat etmediğimize dair homurdanmalar var. Öyleyse, hafta sonu sizi neşelendirmek için American Truck Simulator'dan Amerikan çöl ortamının birkaç ekran görüntüsüyle uzun ve ağır rant gönderisini tamamlayalım...
Geliştirme ekibinin uzun vadeli görevi çok zorludur. Oyunu piyasaya sürüldükten iki tam yıl sonra hata düzeltmeleriyle sadece "yama" etmiyoruz. Her iki ayda bir size önemli iyileştirmeler sunmaya kararlıyız. Bu yüzden yeni oyun sürümü sürümlerini "yamalar" yerine "güncellemeler" olarak adlandırmayı tercih ediyoruz.
Her güncelleme sürümü için, oyun verileri ve kaynak kodunun kararlı ve mümkün olduğunca hatasız bir kombinasyonuna sahip olduğumuz bir ana ulaşmamız gerekiyor. Ekibimiz paralel olarak 10+ ana özellik üzerinde çalışabilir, ancak belirli bir oyun güncellemesi için genellikle bunlardan sadece iki veya üçünün yayınlanacak kadar olgun olduğuna karar veririz. Geri kalanının hazır olana kadar halkın gözünden gizli kalması gerekiyor. Bununla birlikte, bir güncelleme için seçilen belirli özelliklerin sonlandırılması, hata düzeltilmesi ve cilalanması ve paralel olarak "gelecekteki şeyler" üzerinde çalışma öncelikleri oldukça çelişkilidir ve aynı anda ve aynı varlık veritabanı ve oyun kaynak kodu içinde takip edilmesi gerçekten zordur. Bir güncelleme yayınlamak için, yeni hataların ortaya çıkma tehlikesini en aza indirmek için ideal olarak her şey "donma" modunda olmalıdır. Ancak "dondurma" ilerlemenin düşmanıdır - genellikle yarım yıl veya daha fazla özel zaman gerektiren ana özelliklerde veya optimizasyonlarda iyi bir ilerleme görmek istiyorsak, "gelecekteki şeyler" üzerinde çok uzun süre çalışmayı bırakamayız.
Hem kısa vadeli artımlı iyileştirmelere hem de uzun vadeli "büyük resim" evrimine odaklanmaya çalışan bu soruna hala ideal bir çözüm bulamadık. Zaman zaman geliştirici ekip için sinir bozucu olabilir ve oyun güncellemeleri için daha uzun süre beklemeniz gerektiğinden siz oyuncular için de sinir bozucu olabilir. Ancak elimizden geleni yapıyoruz ve SCS Software'in laboratuvarlarından gelen gelecekteki güncellemeler ve sürümler dizisinin biraz hayal kırıklığını haklı çıkaracağını umuyoruz.
;)
Her neyse, ETS2 için 1.14 güncellemesinin herkese açık beta sürümünü yayınlamaya çok yakın olduğumuzu hissediyoruz! Bunu, önceki genel betalarda olduğu gibi Steam'in arka ucunun yardımıyla yapacağız. Herkese açık bir beta sürümünden gelen geri bildirim döngüsü, resmi bir sürümden önceki son aşamalarda gerçekten çok kullanışlıdır. Belirli bir çıkış tarihi için söz vermek istemeyiz, ancak hedefimiz "haftalar" yerine "günler".
Daha önce blogda bahsettiğimiz yeni ETS2 güncelleme 1.14 özelliklerini kaçırdıysanız, bunlar arasında tag-lift kamyon aksları ve son olarak yeni DAF Euro 6 kamyon yer alıyor.
Bu arada, American Truck Simulator ekibi asla çalışmayı bırakmıyor. Blogdaki projelerine yeterince dikkat etmediğimize dair homurdanmalar var. Öyleyse, hafta sonu sizi neşelendirmek için American Truck Simulator'dan Amerikan çöl ortamının birkaç ekran görüntüsüyle uzun ve ağır rant gönderisini tamamlayalım...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder