ATAUZU Öne Çıkan Yayın

27 Mayıs 2025 / Ücretsiz İçerik Güncellemesi #2 ve Yama 1.9 şimdi çıktı!

Farming Simulator 25 için ücretsiz İçerik Güncellemesi #2'yi yayınladık. Yama 1.9 dahil! Yeni makineler ve çeşitli iyileştirmeler edinin...

7 Kasım 2024 Perşembe

16 Ekim 2012 Salı

Birkaç kısa not

Bugün aslında çok yoğun bir gün, sizi uzun metin okuma zahmetinden kurtarabiliriz; İlginç ekran görüntüleri ve bağlantılarla kendimizi eğlendirelim...

Görünüşe göre Euro Truck Simulator 2 satış listelerinde gerçekten iyi bir şirkette!

Çek web sitesi SvetSim'deki arkadaşlarımız tarafından ETS2 yarışmalarını tanıtmalarına yardımcı olmamız istendi - bu bağlantının yalnızca Çek okuyucular için iyi olduğunu unutmayın.

ETS2'den daha fazla YouTube klibi çekimi için düzeltmenizi hala tatmin edemiyorsanız, beta test cihazı kayıtları içeren ETS2 YouTube oynatma listemizi tekrar öneririz.

Brezilya'dan gelen oyunla ilgili çok olumlu eleştiriler var, dilini biliyorsanız buradan ve buradan okuyabilirsiniz.

Son olarak, oyun motorunda daha fazla dil desteği konusundaki çalışmalarımız şu anda çok iyi gidiyor, Korece ile ön sonuçlarımız var ve (söyleyebileceğimiz kadarıyla) oldukça inandırıcı görünüyorlar. Bu yüzden Avrupa dışındaki diller için çevirmenler arayacağız - Vietnamca, Çince, Japonca... Ne yazık ki sağdan sola yazılan diller hala ulaşamayacağımız bir yerde, ancak gelecekte bu kodu tekrar gözden geçireceğiz.


Uzun bir yol kat ettik!

Eylül 2010'da bu blogu başlattığımda, Euro Truck Simulator 2'yi yayınlamanın bir yıl kadar sürebileceğini düşünüyordum. Bir yıl boyunca burada düzenli olarak yazmanın zor olacağını düşündüm, ama bu kadar uzun süre dayanabileceğimi düşündüm. Ne saflık!

Oyun kalitesini ve kapsamını muhafazakar bir planı takip etmekten daha ileri götürme tutkumuzun yerine getirilmesinin "biraz" fazladan zaman aldığı ortaya çıktı.

Yol boyunca, motorumuzdan eski fiziği söküp attık ve onu tamamen yeni bir sistemle değiştirdik. Işıklandırma / gölgeleme sistemini tamamen değiştirdik, bugünlerde birçok modern 3D motor gibi ertelenmiş renderer rotasına gittik. Kamyon özelleştirmesi için çok esnek bir "ayarlama" sistemi uyguladık. Birkaç kamyon traktörü ve römorku sıfırdan yeniden inşa ettik. Yeni bir plaka oluşturma sistemi uyguladık, dikiz aynalarımız artık çok daha iyi ve yapılandırılabilir, kare hızı artışlarını azaltmak için perde arkası prosedürel oluşturma sistemlerimiz için çok iş parçacıklı sistem uyguladık. Çok daha akıllı bir araç yapay zekasına sahibiz. Çok daha çeşitli hava durumu ve günün saati sistemimiz var, tamamen yeni animasyonlu gökyüzü, birçok yeni ses kaydettik. İlginç simge yapılarla dolu devasa bir harita oluşturduk. Çoklu monitörü desteklemeye, 3D stereo görüntülemeye sağlam bir çalışma koyduk, aynı anda kullanılabilen birden fazla giriş denetleyicisi için esnek ve makul şekilde yapılandırılabilir bir desteğimiz var. Her şey bir araya gelmeye başladığında, oyunu son haftalarda test etmemize yardımcı olmak için topluluğun kalbinden 50+ güçlü bir gönüllü test ekibi topladık. Sonuç olarak, ETS2'yi geliştirmek için 40 yıldan fazla bir süre harcadık - ama aslında oyunu önceki oyunlarda atılan temeller üzerine inşa ettiğimiz için çok daha fazlasıydı.

Yeterli olmadığını biliyoruz.

Oyun üzerinde çalışmaya başladıktan yaklaşık 33 ay sonra, sonunda çok önemli bir dönüm noktasına ulaştık. Oyun nihayet bu hafta piyasaya sürülecek. Ancak yolculuk devam edecek, ETS2'de ve ondan sonra gelecek oyunlarda ekleyeceğimiz birçok özellik ve yapacak iyileştirmelerimiz var.

Sanal dünyamızın daha fazla alanı kaplaması gerektiğini biliyoruz. Bazı kamyonların ve treylerlerin yeniden modellemeyi hak edeceğini biliyoruz. Daha fazla içerikle sorunsuz çalışmasını sağlamak için motoru biraz daha optimize etmemiz gerekecek. Birçok kamyon üreticisi, oyun planının harekete geçirilmesinden bu yana ürün serilerinde bir makyaj veya tamamen revizyona gitti. Henüz tüm şasi konfigürasyonlarını kapsamıyoruz, daha önce denediğimiz ancak tamamlamak için zamanımız olmayan ilginç treyler kombinasyonları var. Kaydedilecek ve uygulanacak daha fazla kamyon sesimiz var, araç fiziğimizi nasıl daha da geliştireceğimize dair birçok fikrimiz var, AI trafiği diğer araç türleriyle daha akıllı ve daha zengin olabilir.

Biliyoruz ve hayran topluluğumuzun sürekli desteğiyle daha da iyisini yapabileceğimizi biliyoruz. Bizimle kal!

Ve zaten nasıl bir topluluk. ETS2 beklentisiyle, bu blog ziyaretçi sayısını istikrarlı bir şekilde artırdı:

Okuyucuların ETS2 haberlerini kendi ana dillerinde kontrol etmelerini kolaylaştırmak için blog içeriğimizi çeşitli dillere yeniden yayınlayan ve/veya çeviren kaç web sitesi ve blog olduğu göz önüne alındığında, dünya çapında günlük ilerlememizi takip eden 30 binden fazla kişi olabilir! Oyun piyasaya sürüldüğünde ve daha da fazla insan ETS2'yi keşfettiğinde, wTopluluğun daha da güçlenmesini umuyoruz.

Şimdi topluluğa katılımınızı kolaylaştırmanın yollarını düşünmeliyiz. Belki de nihayet resmi bir SCS mesaj panosu başlatmanın zamanı gelmiştir veya belki de zaman zaman bize yardımcı olduğunuz araştırma, yönetilen bir wiki sayfası aracılığıyla daha iyi kolaylaştırılacaktır. Bu Sonbaharın birçok görevinden biri, sizi daha iyi ayarlamanın bir yolunu bulmamızdır.

İyi geceler!

Pavel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder