Kamyon marka lisansı
İşte lisans görüşmelerimiz sırasında neler olup bittiğine dair küçük bir örnek - kamyon üreticilerine araçlarının oyunlarımızda tasvir edilmesinin onlar için bir zarar olmadığını, aksine bir fayda olduğunu kanıtlamaya çalışırken, resimler çok açıklayıcı bir argümandır...


Bir yıl dönümü
Bu blog bir yıl önce doğdu! Sabrınız, sadakatiniz ve bize önemli geri bildirimler sağlayan birçok akıllı yorumunuz için teşekkür ederiz.
Belki de sık sorulan bir soruyu yanıtlamanın zamanı gelmiştir, blog yorumlarındaki spam miktarını biraz azaltmaya yardımcı olabilir.
Oyunun ne zaman çıkacağından hala emin değiliz. Kesinlikle 2011'de değil.
Neden? Belirli bir çıkış tarihine değil, kaliteye bağlıyız.
Birçoğunuzun oyunun geliştirilmesinin bu kadar uzun sürmesinden memnun olmayacağını anlıyoruz. Yayıncı ortaklarımız da bu işi kolaylaştırmıyor. Kendi performansımızdan da memnun değiliz - en hafif tabirle. Bu kadar uzun sürmek, kelimenin tam anlamıyla büyük maliyetlerle birlikte gelir. Geliştirmeye zaten batırdığımız zaman (ve sonuç olarak para) bizi çok tehlikeli bir duruma sokuyor - geliştirme maliyetlerini satışlardan asla geri alamayabiliriz. Kamyon simülasyonu türü, oyun pazarının gerçekten küçük bir nişidir, PC oyunları ve genel olarak "büyük" oyunlar, mobil / tablet oyun devrimi ile birlikte genel olarak düşüştedir. Ne kadar iyi bir oyun geliştirebilirsek geliştirebilelim, satışların yine de ETS1 satışlarından daha kötü olacağından korkuyoruz. Bunu anlamak ve sıkı çalışmamızın sonucunu değerlendirmek için kamyon oyunları hayranlarının insafına kalacağız - ETS2 sürümünden sonra hayatta kalıp kalmayacağımıza karar vermek için cüzdanlarıyla oy kullanacaklar.
Yani oyunu bitirmek için gerçekten mümkün olduğunca çok uğraştığımızı hayal edebilirsiniz, bunun bizim kuğu şarkımız olmasını istemiyoruz. Oyun zaten birkaç kez ertelendi; Daha hızlı yapmayı planladık, ancak hedeflerimiz muhtemelen başladığımızda olması gerekenden biraz daha yüksekti - oyun görselleri, fizik, daha zengin dünya, yapay zeka, daha derin oyun için planlanan tüm büyük yükseltmeler... Kendimiz için belirlediğimiz kalite çıtasıyla, beklediğimizden daha fazla iş olduğu ortaya çıktı. Son 2 yılda eski oyunlarımızdan kazandığımız her kuruşu oyunun geliştirilmesine yatırmaya devam ediyoruz. Arka katalog oyunlarımız eskise de, hala onları satın alan bazı insanlar olduğunu gerçekten takdir ediyoruz. Bu temelde artık bizim yaşam çizgimiz.
Tüm bu sıkı çalışmaya ve uzun süre beklemeye değecek mi? Hala buna inanıyoruz. Euro Trucks Simulator 2, dilimlenmiş ekmekten sonraki en iyi şey olmayacak, sonuçta bu sadece küçük bir oyun (ekibimizin boyutu Gran Turismo, Forza veya Need for Speed gibi AAA sürüş oyunlarına kıyasla yaklaşık% 5 veya daha az, mucizeler yapamayız), ancak şimdiye kadar yarattığımız en iyi kamyon simülasyonu oyunu olacak.
Belki de sık sorulan bir soruyu yanıtlamanın zamanı gelmiştir, blog yorumlarındaki spam miktarını biraz azaltmaya yardımcı olabilir.
Oyunun ne zaman çıkacağından hala emin değiliz. Kesinlikle 2011'de değil.
Neden? Belirli bir çıkış tarihine değil, kaliteye bağlıyız.
Birçoğunuzun oyunun geliştirilmesinin bu kadar uzun sürmesinden memnun olmayacağını anlıyoruz. Yayıncı ortaklarımız da bu işi kolaylaştırmıyor. Kendi performansımızdan da memnun değiliz - en hafif tabirle. Bu kadar uzun sürmek, kelimenin tam anlamıyla büyük maliyetlerle birlikte gelir. Geliştirmeye zaten batırdığımız zaman (ve sonuç olarak para) bizi çok tehlikeli bir duruma sokuyor - geliştirme maliyetlerini satışlardan asla geri alamayabiliriz. Kamyon simülasyonu türü, oyun pazarının gerçekten küçük bir nişidir, PC oyunları ve genel olarak "büyük" oyunlar, mobil / tablet oyun devrimi ile birlikte genel olarak düşüştedir. Ne kadar iyi bir oyun geliştirebilirsek geliştirebilelim, satışların yine de ETS1 satışlarından daha kötü olacağından korkuyoruz. Bunu anlamak ve sıkı çalışmamızın sonucunu değerlendirmek için kamyon oyunları hayranlarının insafına kalacağız - ETS2 sürümünden sonra hayatta kalıp kalmayacağımıza karar vermek için cüzdanlarıyla oy kullanacaklar.
Yani oyunu bitirmek için gerçekten mümkün olduğunca çok uğraştığımızı hayal edebilirsiniz, bunun bizim kuğu şarkımız olmasını istemiyoruz. Oyun zaten birkaç kez ertelendi; Daha hızlı yapmayı planladık, ancak hedeflerimiz muhtemelen başladığımızda olması gerekenden biraz daha yüksekti - oyun görselleri, fizik, daha zengin dünya, yapay zeka, daha derin oyun için planlanan tüm büyük yükseltmeler... Kendimiz için belirlediğimiz kalite çıtasıyla, beklediğimizden daha fazla iş olduğu ortaya çıktı. Son 2 yılda eski oyunlarımızdan kazandığımız her kuruşu oyunun geliştirilmesine yatırmaya devam ediyoruz. Arka katalog oyunlarımız eskise de, hala onları satın alan bazı insanlar olduğunu gerçekten takdir ediyoruz. Bu temelde artık bizim yaşam çizgimiz.
Tüm bu sıkı çalışmaya ve uzun süre beklemeye değecek mi? Hala buna inanıyoruz. Euro Trucks Simulator 2, dilimlenmiş ekmekten sonraki en iyi şey olmayacak, sonuçta bu sadece küçük bir oyun (ekibimizin boyutu Gran Turismo, Forza veya Need for Speed gibi AAA sürüş oyunlarına kıyasla yaklaşık% 5 veya daha az, mucizeler yapamayız), ancak şimdiye kadar yarattığımız en iyi kamyon simülasyonu oyunu olacak.






Hiç yorum yok:
Yorum Gönder